campaign-content-page-header-yoga
Rek alle zorgen uit je ​lichaam met een ontspannende yogaworkout in de ochtend. Probeer deze fijne oefeningen ook eens uit.
forward_facing_dog

Downward facing dog

Deze houding is goed voor het strekken van je rug, schouders, armen en benen. Probeer ​je hele lichaam te ontspannen. Adem 5 tot 10 keer rustig in en uit.

cobra

Cobra

Met de Cobra strek je niet alleen je ruggengraat, borst, longen, schouders en buik, ook je billen krijgen hier een aardige boost van. Haal rustig adem en blijf 15 tot 30 seconden in deze pose.

warrior2

warrior 2

Met de warrior 2 strek je je benen en open je je heupen en je borst. Goed voor je concentratie en evenwicht. Blijf 3 tot 6 ademhalingen in deze pose.

triangle

Triangle

De Triangle pose is een goede houding om de flexibiliteit van je heupen en onderrug te verbeteren. Houd pose 5 ademhalingen vast aan beide kanten.

standing_forward_bend

Standing forward bend

Deze pose is goed voor het rekken van de hamstrings, kuiten en de heupen. Ook werkt deze pose (ook wel 'Uttanasana' genoemd) goed wanneer je last hebt van stress. Blijf 10 ademhalingen in deze pose.

waarom quaker havermout?

Bij Quaker laten we ons al 130 jaar inspireren door havermout voor het maken van lekkere en gezonde* ontbijtproducten, zodat jij de dag goed kunt beginnen. Al onze producten bevatten Quaker Havermout en zijn daarmee grotendeels volkoren en dus een bron van vezels.