morning_type_lifo_header
Tips om zoveel mogelijk uit je ochtend te halen, zonder dat dit je extra tijd kost
  • Accepteer dat de ochtend nooit jouw beste moment zal worden.
  • Plan je afspraken na 10 uur in de ochtend.
  • Houd TV en laptop uit in de (late) avond.
  • Probeer in de weekenden niet te lang uit te slapen. Doe liever een middagdutje om slaapgebrek in te halen.
  • Als Lo-Fi heb je's ochtends haast en nauwelijks tijd om ontbijt te maken. Houd het ontbijt dus simpel, zodat je iets langer in bed kunt blijven liggen.
Maak gebruik van deze recepten en ontbijttips

Je kunt heel makkelijk 's avonds of in het weekend je ontbijt voor de volgende dag, of zelfs dagen, voorbereiden. Denk bijvoorbeeld aan de crunchy overnight oats met dadel en banaan.

Heb je slechts een paar minuten de tijd voor het ontbijt? Maak dan in een handomdraai een lekkere smoothie met aardbeien, chiazaadjes en banaan (de Quaker Oats Express Havermout smoothie), die je voor onderweg mee kunt nemen

Verwerk grapefruit in je ontbijt. Grapefruit bevat veel vitamine C.

Gebruik bevroren fruit in je ontbijt; kou activeert de hersenen.

waarom quaker havermout?

Bij Quaker laten we ons al 130 jaar inspireren door havermout voor het maken van lekkere en gezonde* ontbijtproducten, zodat jij de dag goed kunt beginnen. Al onze producten bevatten Quaker Havermout en zijn daarmee grotendeels volkoren en dus een bron van vezels.