Veelgestelde vragen over Quaker producten

Klachten


Vraag: Wat moet ik doen wanneer ik niet tevreden ben over de kwaliteit van een product of andere opmerkingen heb?
Antwoord:

Alle producten van Quaker zijn met uiterste zorg gemaakt en verpakt. Niet tevreden? Stuur dan de verpakking met inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom u niet tevreden bent. Vermeld hierbij uw contactgegevens en waar en wanneer u het product gekocht heeft. Een postzegel is niet nodig.

Consumentenservice 
Antwoordnummer 2460 
3600 VB Maarssen 

Voor overige vragen of opmerkingenstaat onze consumentenservice voor u klaar. Vanuit Nederland kunt u bellen met ons gratis nummer: 0800-7377426 (bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur). Of ga naar het contactformulier (link naar contactpagina).

QUAKER HAVERMOUT


Vraag: Hoe kan ik havermoutpap het beste bereiden?
Antwoord:

Je kunt havermout op veel verschillende manieren bereiden. Warm of koud met fruit, noten en/of zaden of juist hartig. Met melk, yoghurt, water of zelf met roomkaas, noem maar op, de variatie is eindeloos.

De traditionele havermout pap is simpel en snel te bereiden. Met behulp van dit recept, maak je hem zoals wij hem het lekkerst vinden.

Op onze receptenpagina  vind je bovendien andere lekkere variaties en recepten.

Vraag: Kan Havermout ook met water worden bereid?
Antwoord:

Ja, havermoutpap kan ook bereid worden met water in plaats van melk. De verdere bereidingswijze blijft dan hetzelfde.

Vraag: Kan ik Quaker Havermout ook koud eten?
Antwoord:

Quaker Havermout kun je heel goed koud eten. Zo heeft Quaker een uitgebreid assortiment van op havermout gebaseerde ontbijtgranen, die je koud eet met melk of yoghurt. Ook met de reguliere Quaker Havermout zijn er talloze koude bereidingen denkbaar, zoals bijvoorbeeld overnight oats.

QUAKER CRUESLI ®


Vraag: Waarom is de verpakkingszak van Quaker Cruesli® niet hersluitbaar?
Antwoord:

Onze huidige verpakkingsmachines laten dit niet toe.

Vraag: Waarom zit er suiker in Quaker Cruesli®?
Antwoord:

Bij introductie van een nieuw product wordt deze uitgebreid getest door consumentenpanels. Hierbij kwam de huidige smaak als beste naar voren. Daarnaast zorgt de suiker voor de mooie brokjes granen.

Vraag: Wat voor zout zit er in de Quaker Cruesli®? Is dit gejodeerd?
Antwoord:

Aan veel Quaker Cruesli® soorten voegen we geen zout toe. Al het natrium komt dan van nature voor in de ingrediënten. Als we wel een beetje zout toevoegen is dit ongejodeerd keukenzout.

BEWAREN VAN QUAKER PRODUCTEN


Vraag: Bestaan er Quaker bewaarblikken?
Antwoord:

We hebben in het verleden een actie met Quaker Cruesli® bewaarblikken gehad. Deze zijn op dit moment niet meer verkrijgbaar. U kunt de zak in de verpakking het beste afsluiten met een klip of wasknijper.

Vraag: Waar vind ik de houdbaarheidsdatum van jullie producten?
Antwoord:

De houdbaarheidsdatum geeft aan tot wanneer wij de kwaliteit van onze producten (in gesloten verpakking) garanderen. De houdbaarheidsdatum vindt u op de bovenkant of zijkant van onze verpakkingen.

INFORMATIE & SPONSORING


Vraag: Bestaat er een informatiepakket over Quaker voor een spreekbeurt of verslag?
Antwoord:

Er bestaat geen informatiepakket over Quaker. Wel kunt u veel informatie over Quaker op deze website vinden.

Vraag: Kan ik Quaker benaderen met een verzoek tot sponsoring?
Antwoord:

Quaker heeft een vaststaand programma voor specifieke sponsoractiviteiten. Daarnaast doet Quaker niet aan sponsoring. Het is dus niet mogelijk om per mail of telefoon sponsoraanvragen in te dienen.

Heeft u toch een andere vraag of opmerking?

In dat geval staat onze consumentenservice voor u klaar.

CONTACT